zondag 25 oktober 2015

Hello

Ik was klaar met bloggen. Dacht ik. Als ik iets kwijt wilde, postte ik dat wel op Facebook. Maar langzaamaan gebeurde dat ook minder vaak. En minder persoonlijk.
Toch blijft het kriebelen. In een periode van uitdagingen probeer ik me te richten op gezellige dingen, fijne gesprekken en mooie momenten. Regelmatig noteer ik die in een fleurig Flow-schrift. En vanaf nu ook weer op een persoonlijk blog.

Zo heb ik deze zondagmiddag een paar uurtjes voor mezelf en pak ik de iPad. Ik blader met mijn styluspennetje door het gezellige tijdschrift Buitenleven in de app Bliyoo. Daarna bekijk ik de nieuwe releases in de muziekapp Spotify en zie daar de huidige single van Adele. Zonder verwachtingen luister ik een stukje, pauzeer dan snel de muziek en plug de oortjes in om er eens goed voor te gaan zitten. Wat een prachtig nummer. Dat móet ik delen. Hello!